علمی ؛آموزشی؛ مذهبی؛فرهنگی

طراح وبلاگ : صادقی دبیر زبان انگلیسی دبیرستان راه زینب

طراح وبلاگ : صادقی دبیر زبان انگلیسی دبیرستان راه زینب

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۲

ثبت نام مدارس نمونه دولتی از 25 فروردین تا 14 اردیبهشت 1395


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، معاون آموزش متوسطه استان از برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی استان در 4 تیرماه سال جاری خبر داد. در جلسه ستاد برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی استان که ظهر امروز برگزار شد، معاون آموزش متوسطه استان گفت: آزمون مدارس نمونه دولتی استان 4 تیرماه برگزار خواهد شد.


عاشور اکرمی گفت: ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی و تمام مراحل آن به صورت الکترونیکی و از 25 فروردین ماه لغایت 14 اردیبهشت ماه 95 انجام خواهد شد. وی با تشریح جزئیات این آزمون گفت: این آزمون نمره منفی نیز خواهد داشت و دانش آموزان شرکت کننده در آزمون مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه باید در مدت 100 دقیقه به 80 سوال و دانش آموزان شرکت کننده در آزمون مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه در مدت 120 دقیقه به 100 سوال پاسخ دهند. معاون آموزش متوسطه استان در بخش دیگری از سخنانش افزود: سیاست کلی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر تجمیع مدارس نمونه دولتی می باشد. وی خاطرنشان کرد: در صورت وجود 120 نفر دانش آموز متقاضی در دوره دوم متوسطه مجوز تشکیل یک کلاس 30 نفره و در صورت وجود 180 نفر دانش آموز متقاضی در دوره اول متوسطه مجوز تشکیل یک کلاس 30 نفره داده خواهد شد.

۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۴






۱۲ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۰۹

به یاد آرید لحظه ای را تنهایی برای کوهنوردی می روید و به بالای قله نزدیک می شوید اما ناگهان پایتان میلغزد و از بالای کوه پرت میشوید در وسط راه به شاخه ای گیر میکنید نه کسی اونجاست کمکتان کند نه کسی صدایتان را میشنود همان لحظه با تمام وجودتان کسی را صدا میکنید او همان خداست.

به یاد آرید لحظه ای را که در اوج آسمان در هواپیما نشسته اید ناگهان موتورهای هواپیما خاموش میشوند از دست هیچ انسانی کاری برنمی آید همان لحظه با تمام وجودتان کسی را صدا میکنید او همان خداست.

به یاد آرید لحظه ای را که درشبی تاریک درجاده ای خطرناک در حال رانندگی هستید باران هم به شدت میبارد ناگهان ترمز ماشینتان میبرد چراغها از کار افتاده برف پاک کنها از کار افتاده کسی نیست کمکتان کند همان لحظه با تمام وجودتان کسی را صدا میکنید او همان خداست.

به یاد آرید لحظه ای را بر اثر سانحه ای یکی از عزیزانتان دچار کما میشود همه دکترها  قطع امید میکنند همان لحظه کسی را صدا میکنید او همان خداست.

به یاد آرید لحظه ای را که ماشینتان واژگون شده و شما تو ماشین گیر کرده اید، چکه چکه های بنزین راهم میشنوید حتی نمیتوانید تکان بخورید همان لحظه کسی را با تمام وجودتان صدا میکنید او همان خداست.

به یاد آرید لحظه ای را در سفر دریایی دچار طوفان شده اید و به آب پرت شده اید و دارید غرق میشوید همان لحظه با تمام وجود کسی را صدا میکنید او همان خداست.

الهی کمکان کن  بعد از رهایی از آن لحظه های سخت از روی حکمتت و از روی مصلحتت هیچ وقت بی جواب نباشیم...

۱۱ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۱۱






۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۶