علمی ؛آموزشی؛ مذهبی؛فرهنگی

طراح وبلاگ : صادقی دبیر زبان انگلیسی دبیرستان راه زینب

طراح وبلاگ : صادقی دبیر زبان انگلیسی دبیرستان راه زینب

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

بشارت "انجیل برنابا" به ظهور امام زمان (عج)

ساعتی که گمان نمی‌برید "پسر انسان" می‌آید

 خبرگزاری فارس: «آن‌ گاه که نشانه‌های پسر انسان در آسمان پدیدار شد پسر انسان را ببینند که بر ابرهای آسمان با قوت و جلال می‌آید، اما از آن روز و ساعت هیچ‌ کس حتی ملائکه آسمان اطلاع ندارند، جز خداوند و بس، شما نیز حاضر باشید، زیرا در ساعتی که گمان نبرید پسر انسان می‌آید"

خبرگزاری فارس: ساعتی که گمان نمی‌برید "پسر انسان" می‌آید

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، «هم‌چنان که برق از مشرق ساطع شد تا در مغرب ظاهر شود، ظهور پسر انسان نیز چنین خواهد شد، آن گاه نشانه پسر انسان در آسمان پدیدار شود و جمیع طوایف زمین سینه‌زنی کنند و پسر انسان را ببینند که بر ابرهای آسمان با قوت و جلال می‌آید، آسمان و زمین زایل خواهد شد، اما سخن من هرگز زایل نخواهد شد، اما از آن روز و ساعت هیچ کس اطلاع ندارد، حتی ملائکه آسمان، جز پدر من و بس، شما نیز حاضر باشید، زیرا در ساعتی که گمان نبرید پسر انسان می‌آید»

 این بشارتی بر ظهور امام زمان (عج) در یکی از انجیل‌های مسیحیان است که توسط یکی از برترین حواریون حضرت مسیح به نام «برنابا» از قول حضرت عیسی (ع) آمده است و در جا به جای آن «برنابا» از قول حضرت مسیح به آمدن پیامبری به نام محمد (ص) پس از خودش و بر ظهور منجی بشریت امام زمان (عج) بشارت داده است. کلمه پسر انسان در انجیل‌ها مطابق نوشته محقق آمریکایی مستر هاکس 80 بار در انجیل و ملحقات آن تکرار شده که فقط 30 مورد آن با حضرت عیسی تطبیق می‌کند و 50 مورد دیگر از نجات دهنده‌ای سخن می‌گوید که در آخر زمان ظهور و عیسی مسیح (ع) نیز با او می‌آید و از ساعت و روز ظهور او جز خدا کسی اطلاع ندارد. هم‌چنین با وجود اینکه این انجیل پیش از ظهور پیامبر اکرم (ص) نوشته شده است، در بخش‌های مختلف آن از زبان حضرت عیسی (ع) به آمدن پیامبر اسلام وعده داده شده است: «به تحقیق همه پیامبران آمدند مگر رسول‌الله، آنکه زود است بعد از من بیاید زیرا که خدا این می‌خواهد تا که من مهیا سازم راه او را " و همانند عقاید مسلمانان در انجیل «برنابا» بشارت ظهور نور حضرت محمد (ص) بر آدم پس از آفرینش وی نیز آمده است: « پس چون آدم برخواست بر قدم‌های خود، در هوا نوشته‌ای دید که مثل آفتاب می‌درخشید که نص آن " لااله الا الله و محمد رسول‌الله بود" » پس آدم از خداوند می‌خواهد که معنای این کلمات را بر او روشن کند و خداوند جواب می‌دهد: « اینکه تو دیدی جز این نیست که او پسر توست، آنکه زود است بیاید به جهان بعد از این و او زود است بشود فرستاده من، آنکه از برای او آفریدم همه چیزها را، آنکه چون بیاید زود است نور بخشد جهان را» *تنها دو انجیل معروف مسیحیان از زبان حواریون است مسیحیان چهار انجیل معروف دارند که تنها دو عدد از آنها مربوط به حواریون است و در این میان اهمیت انجیل برنابا از آن جهت است که برنابا نیز از جمله حواریونی است که سران کلیسا آنها را رسل گویند اما خواندن این انجیل در مقطعی از زمان به همراه چند کتاب دیگر از سوی پاپ ممنوع اعلام شد. این نکته حائز اهمیت است که فردی به نام پولس رسول که از مخالفان سرسخت مسیح بود بعد از مدتی از مریدان عیسی شد و تعلیمات جدید را وارد دین مسیحیت کرد که مخالف تعالیم حواریون بود اما تعالیم او بر مبانی دیگر غلبه یافت و شهرت پیدا کرد. آ‌ن‌چنان که در دایره‌المعارف فرانسه آمده است انجیل مرقس و یوحنا از ساخته‌های پولس است، پس این موضوع شگفت‌انگیز نیست که کلیسا انجیل برنابا را غیر قانونی یا غیر صحیح بداند. در سال 325 میلادی، یاران و پیروان پولس فرمان سوزاندن انجیل‌های چهارگانه یونانی، از جمله تنها انجیلی را که به زبان آرامی (زبان حضرت مسیح(ع)) نوشته شده بود، صادر کردند. در این زمان مجمع کلیسا نیز بر عقیده تثلیث که کاهن اسکندری اشکاسیوس، ابداع کرده بود، به عنوان مهم‌ترین باور آیین مسیحیت تکیه کرد و هم‌چنین زادروز مسیح (ع) را به 25 دسامبر تغییر داد تا با روز تولد الهه خورشید و میترا هماهنگ باشد. در سال 366 میلادی، فرمانی از سوی پاپ دماسوس، درباره نخواندن کتاب انجیل برنابا صادر شد، مجلس کلیسا‌های غربی نیز در سال 382 میلادی و پاپ انوسنت در سال 465 و پاپ گلاسیوس اول در سال 492 میلادی، مطالعه برخی انجیل‌ها را تحریم کردند که انجیل برنابا جزو این انجیل‌ها بود. انجیل برنابا تا سال 325 میلادی، در کلیساهای اسکندریه خوانده می‌شد اما در همین سال شورایی شکل گرفت و فرمان داده شد همه انجیل‌هایی که به زبان عبری‌اند، نابود شود.


در زمان رئیس جمهوری جوج دبیلو بوش تیمی مطالعاتی متشکل از کارشناسان مسائل خاورمیانه و اسلام   بوجودمی آید که در مورد امام زمان (عج) و اعتقادات مسلمانان تحقیق کند.

با توجه به بررسی دقیق گروه امریکایی،  اضطراب و دلهرگی عجیبی در میان سران دولت های غرب و امریکا به وجود می آید که سران این دول را وادار به گشتن در پی یاران آن منجی با توجه به کتب شیعی و علائم موجود کرده است .

تیم های جاسوسی این کشورها ( مخصوصا اسراییل و عربستان) با محتمل دیدن پدیده ی ظهور وارد عملیات تحقیق و تفحص شده اند به گونه ای که با اذعان برخی عوامل آن ها موساد و وهابی های عربستان در به در به دنبال امام زمان (عج) و یارانشان هستند.

آنها در ابراج البیت که برجی با 601 متر ارتفاع بلندترین برج در نزدیکی خانه کعبه است دوربین های فراوانی قرار داده و بطور 24 ساعته آنها را کنترل میکنند .

چرا عربستان به یمن حمله میکند؟

عربستان که مثل غلام حلقه به گوش در اختیار آمریکاست طبق خواست  آنها به یمن حمله میکند که مثلا جلوی خروج سید یمانی را بگیرد این همه کشتار و این همه جنایت و خونریزی را برای جلوگیری از سید یمانی (که در احادیث به ایشان اشاره شده است) انجام میدهد.

آنها بقدری کتاب و تحقیق در مورد امام زمان (عج) و یارانش انجام داده اند که مشخصات یاران امام عصر (عج) را بهتر از ما شیعیان میشناسند. (و البته این شناختن آنها نه برای یاری رساندن به آنحضرت بلکه جهت مبارزه با ایشان است).

۰ نظر ۰۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۴۷